1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

MikeMyers is a scammer.

Discussion in 'Scam Reports' started by Matt Sunfield, Dec 16, 2021.

  1. Matt Sunfield

    Matt Sunfield New Member

    Joined:
    Jan 3, 2019
    Messages:
    28
    Likes Received:
    3
    #1
    Last edited: Dec 16, 2021
  2. MikeMyers

    MikeMyers New Member

    Joined:
    Dec 13, 2021
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Lol fucking loser you stupid fuck, should've realised instantly. I'm happy with my baby Puskas playing as ST now. Very kind of you for giving me the coins in such short notice haha. This Puskas will be in my club till September next year, CLUB LEGEND.
     
    #2
  3. Matt Sunfield

    Matt Sunfield New Member

    Joined:
    Jan 3, 2019
    Messages:
    28
    Likes Received:
    3
    little rat. All this for what 700k coins so some 12 years can trash you lol?
     
    #3
  4. MikeMyers

    MikeMyers New Member

    Joined:
    Dec 13, 2021
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Div 1 mate, and it took me 1 day to scam you haha, I think 700k in one day is good profit :)
     
    #4
  5. MikeMyers

    MikeMyers New Member

    Joined:
    Dec 13, 2021
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    And by the way, moderators that are gonna IP ban me or some shit, my IP is masked, just to let you lot know haha.
     
    #5
  6. Matt Sunfield

    Matt Sunfield New Member

    Joined:
    Jan 3, 2019
    Messages:
    28
    Likes Received:
    3
    this incel literally spent 2 days and spent so much effort just for 700k coins lol.
     
    #6
  7. MikeMyers

    MikeMyers New Member

    Joined:
    Dec 13, 2021
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    "So much effort" took me fucking 2 hours you retard
     
    #7
  8. Matt Sunfield

    Matt Sunfield New Member

    Joined:
    Jan 3, 2019
    Messages:
    28
    Likes Received:
    3
    you spent night and days you inbred retard. fuck your life. that's who you are cant even afford 700k coins. gl getting trashed by 12 year olds.
     
    #8
  9. MikeMyers

    MikeMyers New Member

    Joined:
    Dec 13, 2021
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Hehehehehe, SIUUUUUUU!!!
     
    #9
  10. Matt Sunfield

    Matt Sunfield New Member

    Joined:
    Jan 3, 2019
    Messages:
    28
    Likes Received:
    3
    This is what I would shout in your face after trashing you with him.
     
    #10
  11. MikeMyers

    MikeMyers New Member

    Joined:
    Dec 13, 2021
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Well, hopefully you see me in Div 1 with my mid R9, baby Zidane, baby Puskas. May the rich get richer haha.
     
    #11
  12. Matt Sunfield

    Matt Sunfield New Member

    Joined:
    Jan 3, 2019
    Messages:
    28
    Likes Received:
    3
    maybe next week. I can't relegate. You ain't shit you spent actual time to scam someone over 700k coins. Fucking e-gipsy.
     
    #12
  13. MikeMyers

    MikeMyers New Member

    Joined:
    Dec 13, 2021
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Get your spelling right mate, its Gypsy not gipsy you retard. Maybe if you could actually spell properly and be more clever, you wouldn't have fallen for a scam :)
     
    #13
  14. otto1710andy

    otto1710andy New Member

    Joined:
    Dec 6, 2021
    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    Du bist einfach ein D r e c k s a c k
     
    #14

Share This Page